Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje towaru

Reklamacje towaru

 Jeżeli otrzymasz produkt, który posiada wady fabryczne, możesz go zareklamować i żądać naprawy, wymiany lub zwrotu gotówki.

 Masz prawo do złożenia reklamacji w razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej . W związku ze złożoną reklamacją, możesz zażądać naprawienia, wymiany lub obniżenia ceny produktu, albo oddać i zażądać zwrotu wartości zakupionego produktu.

 Przed wysłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się z nami w celu uzgodnienia sposobu wymiany produktu. Odpowiedzi na reklamację udzielimy nie później niż w ciągu 14 dni . Możesz złożyć reklamację na produkt, który ma wady fizyczne w ciągu 2 lat od jego zakupu, jednak nie później niż rok od zauważenia wady.

 Jeżeli przy odbiorze towaru zauważysz, że opakowanie nosi ślady zniszczenia prosimy sprawdzić w obecności doręczyciela czy towar nie uległ zniszczeniu. Jeśli towar nosi ślady uszkodzenia powstałe podczas transportu prosimy sporządzić w obecności doręczyciela odpowiednią notatkę oraz odmówić przyjęcia przesyłki.

 Pełne informacje na temat trybu postępowania dostępne są w punkcie 6 Regulaminu.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
wiosenny_rabat